Najczęstsze pytania

Jakie są zasady współpracy?

Przejrzyste zasady współpracy

W tym modelu pracy standardowym rozwiązaniem są umowy zlecenia, a nie umowy o pracę.

Wynika to między innymi z faktu, że umowa o pracę wprowadza wiele formalnych zobowiązań i zwiększa koszty ponoszone przez firmy.

Ponadto zawieranie umów o pracę na dłuższy czas niż wymaga tego konkretna praca byłoby trudne, ponieważ opiekunki zmieniają się, a przez pewien czas pozostają w Polsce nie wykonując pracy opiekuńczej.

Dodatkowo, uzyskanie poświadczonego formularza A1 od ZUS byłoby utrudnione. W przypadku umowy zlecenia istotnym czynnikiem jest brak nadzoru i wydawania poleceń ze strony zleceniodawcy.

Wysokie wynagrodzenie

Premie

Pewność odprowadzania składek na ZUS

Inne najczęstsze pytania

Pewne ubezpieczenie

Oferujemy naszym opiekunom

Przejrzyste zasady współpracy

Facebook icon Instagram icon