Najczęstsze pytania
Jakie są zasady współpracy?
Przejrzyste zasady współpracy
W tym modelu pracy standardowym rozwiązaniem są umowy zlecenia, a nie umowy o pracę.
Wynika to między innymi z faktu, że umowa o pracę wprowadza wiele formalnych zobowiązań i zwiększa koszty ponoszone przez firmy.
Ponadto zawieranie umów o pracę na dłuższy czas niż wymaga tego konkretna praca byłoby trudne, ponieważ opiekunki zmieniają się, a przez pewien czas pozostają w Polsce nie wykonując pracy opiekuńczej.
Dodatkowo, uzyskanie poświadczonego formularza A1 od ZUS byłoby utrudnione. W przypadku umowy zlecenia istotnym czynnikiem jest brak nadzoru i wydawania poleceń ze strony zleceniodawcy.
Wysokie wynagrodzenie
Premie
Pewność odprowadzania składek na ZUS
Inne najczęstsze pytania
Pewne ubezpieczenie
Oferujemy naszym opiekunom
Przejrzyste zasady współpracy
Skontaktuj się z nami
lub